ניהול קונפליקטים

בכל מקום עבודה מודרני הלחץ, השחיקה והצורך בפתרון בעיות מורכבות, יוצר קונפליקטים וחיכוכים בין העובדים בדרגים השונים. לכם המנהלים, מובילי צוותים ועובדים במערכות מורכבות, חשוב להכיר את אומנות ניהול הקונפליקטים. התמחות בכישורים אלו תסייע לכם להבין טוב יותר כיצד ניתן להתגבר על חוסר תקשורת והתנגדויות בחכמה ובהצלחה. היכולת להבין כיצד ניתן לצמוח מתוך קונפליקטים למצב בו כולם מצליחים לבטא את עצמם ולקבל יחד החלטות מושכלות ונכונות. החלטות אלו יצעידו את הצוות ואת הארגון לצליחת אתגרים והנאה רבה יותר בעבודה ובמקביל תסייע לשמירה על עובדים מרוצים עם תחושת שייכות למקום העבודה.
אצלנו ב-א.א. פיתוח ארגוני וקהילתי, נסייע לכם לזהות סגנונות התמודדות במצבי קונפליקט, להתגבר על אתגרים ומכשולים הנובעים מקונפליקטים פנימיים ולהצליח להביא הרמוניה ופרודוקטיביות לארגון. בואו לקחת חלק בסדנא מרתקת מלאה באופי ותובנות!