ניהול זמן

בעולם שבו ניתן לייצר כל דבר העולה על דעתך, קיים דבר אחד שאף אחד עוד לא יודע לייצר – זמן. זהו המשאב היקר ביותר עבורנו ולא ניתן לרכוש אותו עבור שום סכום שבעולם. בין אם אנו מעוניינים להיות הורים, עובדים או מנהלים טובים יותר, אנו חייבים לשפר ולייעל את האופן בו אנו מנהלים את הזמן שלנו. ניהול זמן נכון היא מיומנות לכל דבר, עלינו לתכנן, להציב מטרות, לקבוע סדרי עדיפויות ולעבוד קשה בכדי שהמשאב היקר ביותר שלנו ישרת אותנו בצורה המיטבית.
ניהול זמן נכון יקבע במידה רבה את הצלחתנו בחיים ובמהלך הקריירה שלנו, בכדי להספיק את כל המשימות השונות ולצלוח אתגרים מורכבים, תכנון הזמן חייב להיות מקצועי .
אצלנו בא. א. פיתוח ארגוני וקהילתי, נלמד אותך כיצד להביא את המיטב שבך בזמן העומד לרשותך. לקדם את מטרותיך ורצונותיך לקדמת הבמה ולאפשר לך לכבוש אותם בתכנון נכון של לוחות זמנים.
לא עוד תירוצים כמו “לא הספקתי” או “אין לי זמן”. האחריות להווה ועתיד טוב יותר נמצאים בתכנון נבון וקפדני יותר. זה בידיים שלך!


לפרטים נוספים – צרו קשר